En inspirerande person

En av mina förebilder är min vän Lisa. Jag skulle kunna räkna upp massor av prestationer och stora ting hon uträttat. Ett exempel är att hon tillsammans med en vän gjorde en klädkollektion med ett politiskt budskap i höstas som ni kan se här Företaget vilar nu, men jag tror att det dyker upp en uppföljare i någon form längre fram.

Men Lisa är först och främst min förebild på grund av den person hon är och inte för allt hon lyckas med. Hon är en otroligt generös, omtänksam och kreativ person som faktiskt ofta lever som hon lär. Jag blir väldigt glad och inspirerad av att umgås med henne och Jonas. De har skaffat ett hus utanför Umeå som jag älskar att strosa runt i när jag är och hälsar på. De har så mycket mysiga saker och vrår. Här får ni en liten tjuvkik

5 reaktioner på ”En inspirerande person

    1. Ja, du. Jag har ju inte direkt frågat om jag får tassa omkring hemma hos dem. Så det kan säkert du också göra. Det märks kanske inte så mycket. Bara du inte tar med dig massa kompisar, hundar och barn:-) (som du ju antagligen gör:-P)

Kommentera

