Svarens bok

Jag fick en bok när jag fyllde 25 av mina småsystrar. Svarets bok. Ni vet en sådan bok som hjälper veliga personer att ta beslut. Man ställer bara en fråga till boken och öppnar den på ett ställe som känns bra, så ger den ett gott råd tillbaka. Så tycker ni att jag flänger omkring mycket, verkar agera konstigt eller tar helt uppenbart galna beslut måste jag nog dessvärre skylla på boken.

3 reaktioner på ”Svarens bok

  1. Ei sånn bok ha e åg behøvd! 😀 Sku ha vør bra å fått svar på teng så enkelt 🙂

    Du skriv så my arti, fint å koseli, Anna- Maria!

  2. Åh ändå, det faktum att bokens pärmar är slitna, den ser välanvänd ut. Inte en bok som legat och samlat damm, tvärtom. En bok som unga fröken Fjellström bläddrar i så fort det är veligt. I like! Plenty!

Kommentera

