Chicks on tour

I går när jag kom till Stockholm spöregnade det. Att ligga på en filt i en park och äta sushi som vi planerat blev det alltså inte. Men däremot en fin kväll med min vän Lisa.
Idag har vi arbetat lite med projektet Niejda- Chicks In Sápmi som förhoppningsvis drar igång till hösten. Jag, Ylva och Cecilia drog till fryshuset och träffade några tjejer från United Sisters

På lunchen mötte jag plötsligt en tjej som jag träffar allt för sällan. Blev helt lycklig av att möta henne bara några korta minuter, så bra är nämligen Line. Ikväll har jag och Margit tittat på gamla foton och ett tvprogram om skandaler i kungahuset (Så där som tanter gör när de ses).

Kommentera

