Att leva i nuet

…är inte alltid det enklaste. Ibland vill man ju dessutom bara fly iväg. Min bil havererade i torsdags så jag fick ägna ytterligare en helg i Kiruna. Kände mig ganska frustrerad om jag ska vara ärlig, inte minst eftersom jag hade planerat de tre närmsta veckorna så fint. Sen skulle Karolina egentligen ha fyllt 25 år på lördagen, så allt kändes lite sorgligt. Men som tur var kom hjärtat på besök. Med honom är det helt plötsligt väldigt lätt att leva i nuet. Lycka är att sitta på en parkbänk och äta glass. Eller att laga mat tillsammans med goda vänner. Att någon stiger upp och gör frukost åt en. Pussar på en och tycker om mig som jag är. Jag har sån tur.
Haha, upptäckte först nu att jag även fick med Marilyn Monroes bröst från Annas kök på fotot 🙂 Varsegod!

Kommentera

