Långkalsongspremiären

Jag får så många fina inbjudningar till baler, fester och intressanta föreläsningar nu för tiden. Blir helt glad, men önskar ibland att jag kunde klona mig själv så att jag hinner med allt kul. Hur som helst så har jag tänkt gå på denna eminenta fest. Så är det någon av er som kommer vara i Kiruna till helgen, som känner för att fira att vi äntligen kan dra på oss långkalsongerna igen och vill följa med så kanske jag kan ordna en inbjudan även till dig. Hör av dig!

En reaktion på ”Långkalsongspremiären

Kommentera

