Skiljningsdagar

Detta bildspel kräver JavaScript.

6 reaktioner på ”Skiljningsdagar

  1. Snyggt fotat! Känns som att du har sökt vinklarna lite mer än du brukar. Fast det bästa med dina bilder är närvaron, och den är viktigare (tycker jag) än bildkvalitet och bildvinkar. T.o.m. jag kan känna den sträva lukten av ren. Däremot hade jag gärna läst nån rad om renskiljningen. Försökte hitta info på nätet, men det var inte lätt att hitta nåt. Var/hur/varför/vilka/när och hur lång tid?

    1. Tack! Tycker att det är jätte roligt att fota, men är ofta ganska dålig på att ta mig tid. Önskar ofta att jag tagit mer än ett kort på samma person eller objekt. Men man lär sig väl med tiden. Din önskan om mer info om skiljningen satte igång lite idéer. Ska försöka göra ett inlägg om just detta inom en snar framtid.

Kommentera

