God jul!

Just nu känner jag mig precis som Marit-Inga gör på denna bild i Bodil Hagbrinks barnbok ”Hemma på vidda- med renflocken på flyttfot”.
Hoppas ni alla får en fin julaftonskväll!

2 reaktioner på ”God jul!

  1. Hej Anna-Maria!
    Tack så jättemycket för ditt fina svar jag fick av dig! Blev så otroligt glad så du anar inte 🙂 Ja det hade varit så roligt om våra vägar kunde korsas någon gång. Det är så mycket jag skulle vilja veta, prata om och lära mig.
    Vilken otroligt söt hund du har skaffat! Och vilket fint namn, Dilko 🙂 Vad är han för ras/raser? Jag skaffade också en hundvalp för ett tag sen. Han är 4 månader nu. Jag ville så gärna att han skulle heta ett samiskt namn, men jag vet ju inte så många ord än. Tillslut blev det Nanook, som betyder björn på eskimåiska.

    Hoppas du haft en jättebra jul!
    Kramar / Jonna Jinton

Kommentera

