Country road, take me home


Dagens affirmation: ”Jag gör det jag vill”

2 reaktioner på ”Country road, take me home

  1. Ho ho… som ugglan Helge från barnprogrmmet Helge och Hedvig, skulle ha sagt.
    Jag ser ju att du länkat till min blogg, vad glad jag blir! Tack snälla. Jag läser din blogg för att, kolla in lite vars du är å vad du gör, drömma mig bort och ibland önska att jag kunde ha ett jobb i naturen och hinna vara ute mera. Eftersom naturen så otroligt lätt lyckats tanka upp mig till fulltank igen. Och givetvis för att få se en liten bit till, av byn där tiden stått stilla. Ha de gott kram

    1. Åh, och jag Emma drömmer mig ibland bort till när jag kan ligga i din soffa och filosofera om livet. Titta på och lära känna din guldklimp. Men man vet aldrig plötsligt står jag vid din dörr och vill in:-)

Kommentera

