En ny dag


Dagens affirmation: ” Det kommer att går bra idag”

7 reaktioner på ”En ny dag

    1. Tack. Det gick åt en hel del tid och ändå är jag inte helt nöjd. Hade velat ha bort den där kanten mellan bilderna, sudda ut den lite iallafall. Men fattade inte hur man gör, nu är ett photoshop införskaffat. Men jag vet inte om det hjälper så mycket:-)

  1. Tack för en bra blogg! Tänkte jag gör ett litet avstamp här så får du veta en av dina trognaste läsare. 🙂 Bloggen är en underbar paus i mitt mållösa surfande på internet…

    1. Åh, tack fina Niilas. Jag önskar att du också hade en blogg så att vi fick följa livet i sjukhus korridorerna. Jag är förstås övertygad om att det är väldigt mycket Grey’s Anatomy över ditt liv:-) Kram/A-M

  2. Förlåt, men mera som Scrubs?!
    Inga kärleksdraman, inga komplicerade kirurgiska ingrepp där man tittar ömt/ilsket på varandra under masker och mössor, inga happenings i jourrummen, inga Mc-nånting?

    Jaha..

Kommentera

