Skönt trött


Renskiljningar gör en skönt trött, så ikväll njuter jag av det. Läs istället Jonnas fina inlägg här

En reaktion på ”Skönt trött

  1. Hej!
    Åh det var jättekul att få träffa dig! Haha jag förstår att du blev lite chockad när jag plötsligt stod där. Jag var ju i alla fall förebredd på det men det var ju inte du 🙂 Det var SÅ spännande att få vara med och se hur det kan gå till på en renskiljning.
    Vad fint du hade länkat till mitt inlägg!! 🙂

    Hoppas du får det jättebra i Jokkmokk nu!! Nästa år ska jag också dit! 🙂
    Kram!!

Kommentera

