Du och jag


Jag kommer inte ens ihåg hur det var innan Dilko kom. Ensamt antar jag. För det är det iallafall aldrig nu förtiden. Han är med överallt. Nästan iallafall. Sprider livsglädje var han än far fram, och ger mig ett gott skratt minst en gång om dagen. I helgen när jag var på väg ut på fest för första gången på evigheter, så fick han lov att ligga i fönstret bredvid mig och titta på när jag sminkade mig. Inte för att jag egentligen tycker att hundar ska ligga i fönsterkarmar:-)

5 reaktioner på ”Du och jag

    1. Jag tror det var mer jag som blev tramautiserad isånafall:-) Dilko hade tydligen mest sovit när jag var borta… När jag tänker på det så är det nog bra att vi är ifrån varandra ibland. Sen måste jag bara säga att det var så himla fint att träffa dig och Tina. Nästa gång Ö-vik så kommer jag! Kramar

  1. Tack desamma!Du är mer än välkommen in på en kopp kaffe om du har vägarna förbi:) Ta gärna med hunden-verkar vara en härlig prick!Kram Elin

Kommentera

