Dålig kommunikation

Har haft problem med internet sista dagarna och nu är det lite krångel med telefonen. Så ikväll ägnar jag mig åt socialt liv ”in real life” i stället.
Vem kunde tro att det var så lätt att en jacka man lagt ifrån sig på skotern, skulle dras in i skotermattan och fastna runt framaxeln? I fickan låg min telefon, som blev ganska tilltygad.
Jag ser förvånad ut, och tycker nästan att pappa ser lite stolt ut där i bakgrunden. Det borde han vara i allafall, för jag tror nämligen inte det är så vanligt att man lyckas med detta….

3 reaktioner på ”Dålig kommunikation

  1. Du, jag tycker det var tur att det ”bara” var mobilen som låg kvar i jackan. Det kunde ha fastnat en AnnaMaria också! Ta det försiktigt.

Kommentera

