Där ser man…

4 reaktioner på ”Där ser man…

    1. Det kanska kan stämma, om jag har förstått biologin rätt är jag tillverkad i slutet av mars och jag har vill ju innerst inne att allt ska vara som det alltid varit:-) Tittade in på din blogg, sonja, och småfnissade för mig själv när jag läste, så bra! Dit kommer jag fler gånger. Kramar

    1. Haha, ja det är mycket att tänka på. Jag hoppas iallafall att det inte är nödvändigt att göra det utomhus, direkt under norrskenet för att skapa lyckliga barn. Eftersom det ofta brukar vara väderförändringar på gång när norrskenet visar sig finns det ju viss risk att det är svin kallt:-) Vad fint det vara att träffa dig igår Emma! Längtar redan till nästa gång jag har möjlighet att hänga i ditt kök. Kramar

Kommentera

