Ny dag, nytt att lära

Dilko tränar på att åka skoter och har provat att jobba med med några renar idag. Lite väl högt tempo och ganska spridda renar, tycker Nila. Jag är dock nöjd, särskilt över att jag fick honom att komma tillbaka till mig efter ett tag:-) Plus att det iallafall går hyfsat bra för honom att sitta kvar på skotern bakom mig, vilket kan var lite svårt ibland att komma ihåg för en ivrig 5 månaders kollega som vill hjälpa till.

Nu har jag dessutom äntligen lärt mig att blogga från mobilen. Vilken dag! > Skickat från min iPhone

En reaktion på ”Ny dag, nytt att lära

  1. Bra AnnaMaria!!! Viktigt är att Dilko tycker det är roligt att jobba med djuren , se också till att han inte tror att han misslyckats på något sätt. Se till att djuren inte försvinner för din hund. Mycket bra att du vågar prova hunden!.

Kommentera

