För 20 år sedan

För nästan 20 år sedan kom vi flyttande upp med renarna här förbi Bengts koja vid Girisjön. Kajsa var 2 år, min kusin Nejla var 3, Lena-Marie 4 år osv. Misstänker att Elna och mamma klämt ihop sig med alla 5 barn på två skotrar. Nostalgi.

4 reaktioner på ”För 20 år sedan

  1. Hej! Tänk vad lustigt det kan bli. I helgen hittade jag din blogg, berättade för min pappa och syster vilken fin blogg jag hittat. Och idag (måndag) råkade du ringa min pappas tele nr. Vad kul! Tror nämligen att vi är släkt 🙂
    Ann-Louise

Kommentera

