Pink lady

Eftersom jag jobbar deltid så brukar jag ofta vara ledig på fredagarna, eller iallafall undvika att sitta framför datorn. Lyxigt inser jag nu, en sån här fredag när jag arbetar några timmar. Så då kan man faktiskt tycka att jag är väldigt värd en hemmagjord hallonsorbé till lunch. Ja, och gott ska det bli!

Nu på morgonen har jag förövrigt lagt upp lite bilder som jag fotade i Kiruna på Niejda- Chicks in Sápmis blogg Tack fina Ylva (och alla ni andra förstås) för ett magiskt första år med Niejda.

En reaktion på ”Pink lady

Kommentera

