Cykel utan nyckel

I går var jag så här glad när jag skulle ut och cykla. Trots att N varit tvungen att montera bort låset på min nästan nya cykel eftersom jag tappat bort nycklarna….

8 reaktioner på ”Cykel utan nyckel

  1. Åh, du är så fin fin fin!
    Vi måste ses snart tycker jag. Eller åtminstone höras. Jag börjar jobba idag efter en alldeles för kort semester. Miss you!

    1. Tack, blir så glad! Vi måste definitivt styra upp en träff snart, allt för länge sedan. Känns som att sommaren för min del varit ganska isolerad. Kan ju i och för sig ha något med att jag sovit hela dagarna och varit uppe på nätterna i stort sett hela juli:-)
      Saknar dig, fina Lina! Kramar

  2. haha, har hänt mig också…men de va min pappa som fixade det
    jag har ingen såndär ”han är skitnygg” -pojkvän haha 😉

    Va du är vacker AnnaMaria!! jättefin ny header också!! 😀

  3. Åh du ser så vuxen ut på det där kortet!!! Med en ny cyckel å söta kläder.
    Tur att inlägget handlar om att du tappat nycklarna och måste meka sönder den. För det stämmer liksom inte in och känns inte riktigt Anna-Maria, att du både är vuxen och har en alldelens ny och HEL cyckel. Men det känns fullkomligt, när du är lite vimsig och tappar nycklar och måste skruva sönder cyckeln. För det skulle liksom inte märkas att det var din om den inte var lite trasig och det skulle inte vara du om du inte vimsade till det lite. =0)
    Regnet vräker ner här och jag å SIgnar längtar tills du kommer och fördriver en dag med oss.
    KRÄM

    1. Alltså Emma, du anar inte hur vuxen jag har varit den sensaste tiden. Alltså tråk-vuxen. Inte har ordnat-upp-livet- och-skaffat-ett-snyggt-hus-barn-och-man-vuxen. Så det är inte så konstigt att jag ser vuxen ut, känner mig ju nästan medelålders om jag ska vara ärlig. Men det ska det bli ändring på i höst hoppas jag. För i höst ska jag hinna hälsa på alla mina bästa vänner och faktiskt umgås, för det längtar jag så sjukt mycket efter. Ligga på ditt köksgolv och leka med signar. Men när du minst anar det, står jag vid din dörr och vill in…..:-) Krama

Kommentera

