Det sprider sig…

I går höll vi en redovisningsträff i Niejda- Chicks in Sápmi , för att berätta om året som gått samt sprida våra metoder till ett stort antal personer som är intresserade av vår verksamhet. Vilket nästan blev bättre än jag vågat hoppats på och gav så mycket inspiration. Något som håller i sig, inte minst när jag går in på min profil på facebook för tillfället. Tack för peppen!

Sen är jag så glad över att jag haft möjlighet att hänga med Ylva några dagar. Bland annat för att hon lär mig massor av små trix, som till exempel att ta såna här skärmbilder:-)

En reaktion på ”Det sprider sig…

Kommentera

