Letar ord

Jag har dessvärre blivit beroende av alfapet på min telefon. All ledig tid letar jag ord, vilket konkurrerar med bloggen. Men här är iallafall en bild på två tjejer som jag blir glad av. Ylva Pavval och Erica Unnes.

Skickat från min iPhone

2 reaktioner på ”Letar ord

    1. Wiiiiiiiiiiiiii! Oj!! ha ha ha, hur ska jag tolka det? Riktigt kul ändå! 95+ eller släktdrag? ha ha ha skrattar vidare… och är riktigt glad – för Gerda är en riktig tuffing. Lycka till dig och Anna-Maria.

Kommentera

