Någon annans drömmar

Det händer att jag tappar bort mig ibland. Börjar drömma någon annans drömmar. Önskar mig sådan som någon annan önskar och glömmer bort vad som verkligen betyder något för mig. De gångerna är min morgonpromenad med Dilko den viktigaste stunden på hela dagen.
För då minns jag plötsligt igen…

2 reaktioner på ”Någon annans drömmar

  1. Åh vilken fin hund han har blivit, en riktig snygging.
    Vi har bestämd oss att skaffa hund snart, men vi funderar fortsatt om vilken ras det ska vara. Han ska följa med på både vandringar till fots, bilfärder och även kajakturer. En liten robust raring alltså, en för alla fall. Vill helst ha en riktig stor hund, så som min Arco var (Schäfermix), men då skulle det bli för trångt i kajaken 🙂

  2. Jag tänkte på dig ganska mkt under mitt senaste videoinlägg. Renar och det där. I Latikberg pratar man om överkörda renar som att det ger er en förmögenhet. Folk blir typ lite sura om de råkar döda en ren för då tänker de på alla samer som går och blir rika på missödet.

    Jag har ju mkt svårt att tro att det är så?

Kommentera

