Coolaste du!

En vän jag är lite extra stolt över denna vecka och som jag glädjs väldigt mycket med är Emma.
Bilden kommer från hennes blogg.

Läs på VK varför: Emma sköt rekord helg.

Både för att Emma är en grym älgjägare, men också för att hon är en av de tryggaste och coolaste tjejerna jag vet.

En reaktion på ”Coolaste du!

  1. Men åh!!! Tack snälla du. Blir så glad så att tårarna rinner när jag läser vad du skriver om mig.
    Tack tack snälla du. detta förgyllde en annars väldigt tung och dyster dag. KRAM

Kommentera

