Living on the edge…

Ett misstag i slutet av förra veckan fick mig fullständigt ur balans.
Det uppstod ett problem som jag i vanliga fall snabbt skulle funnit ett sätt att hantera på, men som just då kändes omöjligt att lösa. Kanske för att jag sista tiden inte tagit hand om mig själv särskilt bra,. Faktiskt varit ganska vårdslös när det kommer till mat, sömn och kärlek.
Plötsligt var det som att upptäcka att inte bara bränslelampan på bilen lyser, utan att man dessutom i stort sett kört upp hela reservtanken och att det är för långt till nästa mack.
Det enda som kan rädda en och som faktiskt betyder något då är ens familj och vänner. Kärlek till er!

En reaktion på ”Living on the edge…

  1. Ja och min helt lugna reaktion beror kanske på att jag omvärderat en hel massa i livet i det sistone.. Ingen dör ju av det misstaget, bara lugn! Tack för de goda råden på tlfn idag, tänk på dom själv också! 🙂

Kommentera

