Linslusen

Vi trotsar vädret och går till fjälls för att lägga ut några nät i natt. Ha en trevlig helg!

I veckan har jag florerat i olika sammanhang som har med renar, jobb och övriga delar av mitt liv att göra. Jag halkade bland annat in på P4 morgon, där jag intervjuades av den här coola tjejen: Alexandra Malmqvist-Olsson . Ni kan lyssna på vad jag sa här. (Ha överseende med att klockan var halv åtta på morgonen och jag var lite oförbered på frågorna:-)
Alexandra gjorde mig extra glad när hon senare gjorde detta inlägg . Tack!

Sen har jag även varit med i en artikel på samer.se, som ni hittar:
här.
Bilderna är från en jätte fin dag i vår. Är dock helt förundrad ut över att Dilko faktiskt såg ut att vara ganska lugn på bilden. För han var nog så här i efterhand lite för ung och otränad för att hänga med när jag skulle koordinera både honom, fotografen och några renar.

2 reaktioner på ”Linslusen

Kommentera

