En ligist i mitt hem

Det är inte okej att skälla inomhus bara för att Carola sjunger på tvn. Och det är definitivt inte okej att göra det samtidigt som man ligger i min vita soffa med leriga tassar. Jag vill minnas att jag för inte allt för länge sedan hörde mig själv säga att det fungerar bra att ha en vit soffa eftersom Dilko aldrig fått ligga i den och vad vi märkt aldrig gjort det heller. Men förtillfället testas tydligen varje regel vi satt upp, och jag tar ett djupt andetag minst en gång om dagen…

2 reaktioner på ”En ligist i mitt hem

  1. Jag har två saker att säga:
    1. Det är ok att skälla när Carola sjunger! Han är klok din hund,
    2. Vit soffa är snyggt… Dock totalt värdelöst, köpte själv en (allt för dyr, burrrr) som efter två barn, två katter och en farmor som hällde kaffe i den såg ut som en sanitär olägenhet. Aldrig mer!

Kommentera

