Life is not about waiting for the storm to pass, its about learning how to dance in the rain

Jag tog tydligen en paus från bloggen några dagar. När jag inte springer och jagar renar från vägarna med min gipsade hand så ligger jag på soffan och tänker på allt jag borde göra. Även roliga saker som att blogga har haft en lång startsträcka sista tiden:-) Men jag är ganska säker på att jag kommer hitta inspirationen snart igen, jag liksom känner att det kryper i mig. Vilket är ett bra tecken. Tills dess, ha det bra! Kram

Kommentera

