Dagarna som var

Detta bildspel kräver JavaScript.


Bilder från höstens skiljningar. Trodde att jag mest fotat renar i år, men det har visst fastnat en hel del människor också:-) Nu åker jag till Umeå för att få känna lite asfalt under mina fötter…

En reaktion på ”Dagarna som var

  1. åh, jag har inte längtat hem en enda gång sen jag kom hit…men så fina bilder…nu längtar jag till Sverige. Hoppas allt blir bättre med handen och att du mår bra och skolan går framåt. Saknar dig. Kram

Kommentera

