24 December, 2011 13:32

Senaste dagarna har grann samebyn skiljt renar. Vädret och renarna bryr sig inte om julledighet, så detta blir antagligen en jul som kommer dyka upp som minnesmärke i olika historier. ” – Det där var ju året som södra kom in med renarna dagarna innan jul… när vi inte fick tag på lastbilar..skiljde i 13 timmar en dag.. osv.”
Delar av min julafton tillbringas i mitt flyttbara hem, bilen. För nu åker jag upp till Nilas föräldrar för en lugn jul. Hoppas även ni får en fin kväll!

4 reaktioner på ”24 December, 2011 13:32

  1. God Jul till dej oxå – och tack för trevliga stunder vid datorn när jag läser/läst dina inlägg, du är fantastiskt duktig på att skriva om helt vardagliga saker men få till det så fint 🙂

  2. Och idag är det DIN födelsedag! Massa kärlek till dig från Kanada. Den finaste, vet mest om massa olika saker, mest estetiska, flitigaste, starkaste och snyggast klädda vän jag har. Hoppas din dag blir lugn och skön och att handen läker bra?! pussas

Kommentera

