Ripsnaror

Eftersom vi sett en hel del ripor här i närheten så satte vi oss en kväll och tillverkade snaror.

Igår tog vi skidorna och satte upp dem. Ska bli spännande att se om det fastnar någon i dem. Jag både hoppas att det ska göra det, men hoppas även lite att de ska klara sig:-)

Min snälla mamma gav mig en ny mössa i julklapp. Hur fin är inte den?

4 reaktioner på ”Ripsnaror

    1. Ja, det kändes lite tudelat det där. Jag både ville ha dem och låta dem vara. Men det var fint för då kunde jag vara glad både om snaran var tom på morgonen och hoppa av glädje när de satt någon där. Ripa till middag om du kommer till Seidegava Ylva:-)

Kommentera

