Did you give the world some love today

Idag är jag tacksam för att jag är omgiven av så många fina vänner. Dagen har förgyllts med fika hos Emma, middag med Lina samt både korta och långa telefonsamtal på min väg norr över. Ni anar inte hur glad jag är över att jag har er!!

2 reaktioner på ”Did you give the world some love today

  1. Åh det värmde i mitt gamla hjärta. Du ska veta att det är helt underbart att under inspelning av tv, få ett telefonsamtal om ett besök av en frisk fläkt som du. Så du gav verkligen världen lite kärlek igår. kram

Kommentera

