Kommentarer som denna

.. gör att jag tycker det är så kul att fortsättta blogga. Tack Linnéa för att du lämnade ett spår. Det värmer! Jag håller tummarna för att du jobbar på med samiskan och lär dig tala flytande, det kommer vara en nyckel till många dörrar i framtiden. Det önskar jag iallafall att jag hade gjort när jag gick i skolan. Tonåren är som tur är en övergående period, njut av dess fördelar och din tid kommer! Kram kram

”Hejsan! Hittade din blogg och jag måste säga att den är OTROLIG! Jag önskar jag kunde vara med renarna som du och uppleva allt du gör. Jag är själv same och det är tufft ibland i tonåren. Men jag läser språket i skolan och det går framåt. Du tar fantastiska bilder! Ville bara få det sagt! Nåå nåå!”

Kommentera

