När bären var röda

I vår längtar jag efter att få tid att fota mer. Jag har ofta kameran med mig och emellanåt tar jag några kort. Det är däremot sällan jag går ut bara för att faktiskt fota, men det ska det bli mer av. Vill så gärna utveckla mitt fotograferande och inser att då behöver jag träna. Eftersom jag tycker om att fota djur och människor så har man ju inte jätte många chanser på sig, så det är bra att träna på objekt som står stilla och tål att man tänker efter. Pröva olika vinklar och ljus. Dagens träning fick bli på ett par vinbärsbuskar. Bestämde mig för att ta 10 bilder och därefter välja ut 3 av dem.


2 reaktioner på ”När bären var röda

Kommentera

