Dags att ta en paus och komma ut nu, kompis!

Det bästa med att ha hund är att de påminner en om att man faktiskt måste ta en paus ibland och gå ut i solen. Ina har upptäckt att hon kan kika in genom mitt fönster om hon står på snökanten. Så när hon tycker att jag suttit framför datorn och jobbat för länge uppmärksammar hon mig på det. Nu är det dags för en skidtur med andra ord:-)

bloglovin

6 reaktioner på ”Dags att ta en paus och komma ut nu, kompis!

  1. oh! vad skønt med en som påminner en om att ta en paus i innesittandet. Ser fram emot att hämta hem min lilla påminnare.

    //Máret

  2. Vet inte hur jag hamnade här….. men det var en häftig blogg med jätte fina bilder som jag kommer att följa i fortsättningen.
    Är det inte fantastiskt med de fyrbenta som hjälper en med att komma ihåg att vara ute!

Kommentera

