Ina och jag

Idag fick Ina följa med ut. Egentligen ganska opraktiskt när man ska försöka spåra upp några renar, men om man inte har så bråttom går det ju på något vis. Hon åker ibland och sen får hon springa däremellan. Hon har blivit så bra på att åka skoter och klamrar sig fast bakom mig så jag märker knappt att hon är med, om det inte vore för att det blir lite trångt. Ina är ju ganska stor för att vara en hund, så det är tur att jag är ganska liten för att vara en människa. Annars hade vi nog knappt rymts på skoterdynan:-)

En reaktion på ”Ina och jag

Kommentera

