Vilket hundliv

”- Ja, det är väl så här man får dålig hållning”. Sa min kusin Nejla idag när vi satt på skotrarna med axlarna uppdragna eftersom regndropparna letade sig in mot nacken mellan mössan och jackan. Det har regnat hela halva dagen och min kläder var helt genomblöta när jag kom hem. Men jag har iallafall fått hänga med några av mina favorit män idag och Ina har fått jobba.
Hon inledde som vanligt med en mycket försiktig start, för att någonstans i mitten av flytten upptäcka hur kul det är och slutligen vara i heltänd när vi väl ska sluta. Min lilla hund som bor i en stor hunds kropp.

En reaktion på ”Vilket hundliv

Kommentera

