Apropå att jag har hunden med överallt.

Idag när vi skulle passera en väg med några renar hoppade jag av skotern och stoppade en buss medan renarna passerade. Jag och busschaffören började prata när vi plötsligt hör någon säga:
”-Nu hoppade det på en hund här bak.”
Jag sneglar på skotern och insåg att Ina förstås inte låg kvar. Hon tog en runda inne på bussen istället och charmade lite passagerar.

3 reaktioner på ”Apropå att jag har hunden med överallt.

  1. Roligt när djuren visar en social sida! Jag har en historia. Lånade ut en av mina bästa nöthundar till en gård som förlorat sin hund i en olycka. De föder upp tjurar och lastar förstås djuren med min hund upp på slaktbilen. När det är färdiglastat och skrivet o klart är hunden försvunnen, man letar överallt på gården, ingen hund. Efter en timme ringer slaktbilschauffören o undrar om hunden också ska på slakt!!!

    1. Så kan det går. Vi skojade ganska mycket över hur det hade blivit om bussen hunnit åka iväg innan jag upptäck att Ina var borta, hade väl antagligen fått lösa ut henne på bussstationen i Vilhelmina.

Kommentera

