Still alive

Jag känner att det blivit väldigt mycket renar på bloggen sista tiden, så ni som inte är fullständigt besatt av mina renar får hålla ut, snart kommer det andra teman igen:-)

Hur som helst så blev jag väldigt glad idag när jag upptäckte att min skällvajas kalv har överlevt vintern. Jag såg henne när vi började flytta för några dagar sedan. Dock inte hennes kalv, vilket gjorde mig lite ledsen. Eftersom vajan och kalven ska skiljas åt nu innan den nya kalven kommer så hoppades jag ändå att den klarat sig.
Så idag när vi flyttat ut på en sjö fick jag syn på dem tillsammans. Lycka!
Hon har ju blivit lite av en följetong här på bloggen:
Förra hösten var hon saknad och återfunnen och i sommar hade hon sin kalv med sig på vår kalvmärkning

Kommentera

