Veckan höjdpunkt, eller…

Jag: ”- Jag tycker det ska bli lite spännande imorgon”
N: ”- Vad då?”
Jag: ”-Ja, men att vi ska åka buss….”

Det här är inget skämt och vi ska inte ut på någon lång resa direkt. Men jag tycker faktisk att det känns lite spännande att vi ska åka buss imorgon, det brukar vi inte göra så ofta. Iallafall inte alla tillsammans. Jag, Nila, Girjak och Ina. Från Sorsele till Vilhelmina. Visst får man väl ha med hundar på bussen?

Nu när jag skriver det här så känner jag att det kan verka lite tragiskt. Men det kan inte hjälpas.

MvH/Busstjejen

2 reaktioner på ”Veckan höjdpunkt, eller…

  1. Eller hur? Syns også d va som en semester då vi for å henta bilen å tok buss helt t Östersund! Rekti spennanes 🙂

Kommentera

