Rapport från den stora vida världen

Eftersom jag nu gjorde en sådan stor grej av vår bussresa så tänkte jag bara berätta att den blev en succé. Jag ska väl erkänna att jag först blev lite besviken när det var en sån här liten skruttig sak vi skulle åka med och inte en riktig buss. Men sen blev jag nöjd när busschaffören var så där trevlig som de ska vara och vi dessutom fick åka gratis eftersom maskinen var trasig. Jag sov. Ina sov. Vad Nila gjorde vet jag inte, förutom att han gnällde över att vi glömt ta med kaffetermosen och bullarna som jag så stort lovat igår. Sen måste han ha rufsat om i mitt hår också, eftersom det spretade åt alla håll när vi klev av.
Over and out

Kommentera

