I skymningen

Igår hörde jag på gatan att våren är sen i Vilhelmina i år. Men jag måste säga att det kändes som att den kommit en bra bit på vägen där.
Iallafall om man jämför med det jag ser genom fönstret ikväll. Är egentligen ganska less på isen på Vuolvojaur, men när solen går ner så är det onekligen väldigt vackert. Sov gott!

2 reaktioner på ”I skymningen

  1. Du känner inte mig och jag hittade din blogg genom en annan blogg jag läser. Ville bara säga att jag är oerhört fascinerad av dina fina bilder och tycker verkligen om att läsa din blogg. Har länkat till dig i min blogg och det är bara att säga till om du inte vill vara med så tar jag bort den :)./ Erika

Kommentera

