När man plötsligt vänder sig om

Jag hade egentligen inte tänkt lägga upp den här bilden från en dag i vår, men kan inte låta bli då den är så kul. Den är egentligen bara kul eftersom ingen gjorde illa sig och min skoter klarade sig med ett litet märke i bågen. Vi kom körandes i skogen och jag hade inte observerat att Kajsa var alldeles bakom mig. Så när jag stannar och vänder mig om kommer det en liten tjej efter mig flygandes över en stubbe på en gammal fox och välter som tur var precis innan hon kör in i min skoter. Men hon var glad ändå.
Vad Andreas gör i bakgrunden är oklart.

En reaktion på ”När man plötsligt vänder sig om

Kommentera

