Vid sjöstranden

Ni anar inte hur mycket texter, ord och berättelser jag har i huvudet för tillfället. Längtar efter tid att få ned dem på papper, får bli en prioritering i sommar.
Majmånad ägnades iallafall åt att skriva en C-uppsats i Statsvetenskap. Vilken inte varit riktigt mogen för att bli till tidigare, men i vår var det dags:-) På måndag ska jag till Umeå och göra den sista uppgiften på kursen. Den sista veckan fokuserade jag all energi på att skriva så jag lämnade knappt huset, men eftersom man från Nilas köksfönster ser ut över Vuolvojaur så rykte jag ibland åt mig kameran och gick ned för att fota. Det är så mäktigt att följa hur isen försvinner på en så stor sjö dag för dag.

Detta bildspel kräver JavaScript.

2 reaktioner på ”Vid sjöstranden

Kommentera

