Mini detox

Ibland kan jag önska att jag hade ett litet trädgårdsland och att det faktiskt fanns möjlighet att odla i det liv och landskap jag lever. Men det lär nog dröja eftersom det inte passar så bra ihop med mitt flängande leverne. Som tur är så kan man äta av det naturen har att ge utan behöva odla det själv. Idag har jag haft en lite mini detox och undvikt att äta socker, salt, mjöl, kaffe och kött. Druckit massa vatten och frossat i frukt. Till lunch var gjorde jag en sallad med bland annat nyplockade maskrosblad, daggkåpa och björkknoppar. Till det blev det avokado, mozarellaost, tomater, sallad, majs, ägg, sojadryck och några räkor. Rekommenderas!

2 reaktioner på ”Mini detox

Kommentera

