Att glädjas igen och igen

När jag letade efter en bild i mitt galet röriga bildarkiv hittade jag en skärmbild som jag tog i vintras. Jag blev så glad när jag såg Maritas statusuppdatering, och jag skrattar nu när jag sitter och fundera på varför Lina hade ett sådan desperat behov av balhandskar:-) Någon som vet?

3 reaktioner på ”Att glädjas igen och igen

  1. Den dagen var hela min Facebookfeed fylld av märkliga statusuppdateringar. ”Hallå, är det nån som har en golfbag att låna ut imorgon?” ”Hejsvej, jag behöver en svart basker och ett fiskespö” ”Är det någon som har en rosa boa och en hög hatt?”
    Det var sannerligen fuffens på gång! Dagen efter samlades ett mycket märkligt sällskap på Lilla Hotellet – grevar, rikemansbarn och bittra exfruar.
    Innan kvällen var slut visade det sig att jag, iförd svarta balhandskar, hade mördat min fd make för att komma åt miljonerna.
    Tänk typ Cluedo, fast in real life.

    Vi kanske kan göra nån egen version i Kittel i sommar?
    🙂

  2. Ja, precis sådär glad blir jag också av att läsa din blogg! 😀 Vilken snygg kolt!! Efter bilderna att döma; You looked like a million dollar och behöver inte ändra på nåt 🙂

Kommentera

