Klädhängaren

Jag har ju tänkt ett tag på att göra en inomhus stege i björk, så förra veckan tog vi tag i projektet.
Att hitta de perfekta björkarna tog sin tid. Den här tiden på året lossnar barken lätt. Sen pusslade vi med alla delar tills vi var överens. Det putsads en hel del innan jag var nöjd. För att täcka skruvarna satte vi band. Nila var av åsikten att om vi nu ändå skulle göra en inomhusstege så skulle den byggas ordentligt. Så den blev lite större än vad jag tänkt mig. Men jag blev nöjd ändå.

5 reaktioner på ”Klädhängaren

Kommentera

