Hej Micke

Sedan jag köpte min systemkamera för några år sedan så kan jag ofta se saker som jag skulle vilja se genom en kameralins. Oftast är kameran för långt bort eller så orkar jag inte hämta den. Men idag när vi hade fikapaus och jag tittade upp på Micke som satt på ett pickup flak med cowboyhatten på huvudet och cigaretten i mungipan hade jag kameran nära till hands.


Min kamera är full med bilder, så förhoppningvis får jag snart lite inspiration att lägga upp några bildspel från de senaste veckornas äventyr.

Kommentera

