Att akta sig för grådvärgar och vildvittror

De senaste månaderna har jag uppenbarligen haft tid att tänka. Har funderat och gett mig tid att känna efter. Vridit och vänt på självklarheter, valmöjligheter och gamla sanningar. Hälsosamt på sitt sätt och skrämmande på ett annat sätt. Pendlat mellan känslor av tristess och galenskap. Balanserat mellan att känna tilltro till min egna kraft och ett starkt bekräftelsebehov från andra människor.
Jag hörde mig själv för inte så länge sedan säga att jag längtar efter att utmana mig själv, testa gränser. Det är med andra ord dags att akta mig för grådvärgar, gigantiska forsar och vildvittror. Hoppa över djävulsgapet några gånger. Bara för att jag kan. Och vill.
Utmaningar och galenskap sökes!

5 reaktioner på ”Att akta sig för grådvärgar och vildvittror

Kommentera

