Andas in ny energi

Den här veckan har varit så intensiv att jag knappt fattar att det är lördag igen, ska berätta vad jag haft för mig senare.
I helgen så tankar jag ny energi genom att vara ute. Den inleddes med en spännande morgon när en liten älgtjur lockades in. Den var så nära och kom så snabbt att den hann in på 15 meter innan jag fick till att skjuta. Känns nästan lite taskigt så här i efterhand att lura den så där. Men jag är förstås väldigt glad:-)

Nu lunch och kanske en liten tupplur för mig:-)

Kommentera

