Du får vad du ger

Hösten ägnas bland annat åt ett spännande jobb. Ett jobb som jag faktiskt fick erbjudande om bara någon dag efter att jag efterlyst utmaningar och galenskap. Så trots att det kändes lite nervöst kastade jag mig in i det.

Eftersom jag är en lagspelare så samlade jag ett gäng kloka huvuden i Stockholm igår. Vi pratade språk, kreativitet och hur Gielejarnge kan arbeta med ungdomar. Plus en massa andra intressanta saker. På bilden pratar grymt inspirerande Henrik frånChange design om hur man genom kreativa arbetssätt kan lösa de mest komplexa problem. Bästa peppen med andra ord!

2 reaktioner på ”Du får vad du ger

    1. Haha, kanske till och med ännu närmare eftersom vi höll till på Arlanda. Jag flög bara dit över dagen, men närts gång ska jag planera in ett besök hos er Anders! Jag och Nila har pratat så många gånger om att vi ska försöka åka ut och hälsa på er nästa gång vi är i Stockholm.
      Hoppas allt är bra med er!

Kommentera

