High on life

eller nått… Förra veckan flög jag med ett flygplan för första gången på över ett år. Kändes skumt. Nästan som när jag var liten och jag tyckte det var så ofattbart stort att ett så tungt plan överhuvudtaget kunde lyfta. Tittade ut över molnen och började fundera om det verkligen är som förnuftet säger att man inte kan hoppa på dem. De ser ju så mjuka och fasta ut.

Det jag egentligen tänkte skriva idag var att jag är lite opeppad på att blogga men att vi ses väl när vi ses. Kanske ihelgen, kanske om en månad. Jag vet faktiskt inte. Men till dess: Ta hand om er!

Kommentera

