Ro fan i land

Jag lever inte som jag lär för tillfället. Jobbar i princip jämt, lägger mig sent på kvällarna, äter massa socker och tvivelaktig snabbmat, stressar, tränar inte, älskar allt för lite osv. Men det är okej. För jag tänker att det bara är en kort period och att det är effekter av mina egna val. Så kan det vara ibland och man får liksom göra det bästa av situationen. Även om man när det kör ihop sig längtar efter att bara dra täcket över huvudet på morgonen. Men har man tagit fan i båten så får man ro han i land (och skippa sovmorgnar några veckor).
I helgen har vi transporterat renar från grannbyn och skiljt renar på hemmaplan. Fina dagar så här i efterhand:-)

2 reaktioner på ”Ro fan i land

Kommentera

